Guten Morgen!

Jag orkade inte läsa klart kontraktet igår, det är på X antal sidor så nu har jag något att göra på tåget till jobbet. Jag håller på att längta ihjäl mig tills Camilla flyttar till London, när tusan kommer du? Vi har pratat om att hyra en studioflat tillsammans. Jag känner att jag behöver komma ifrån det här dårhuset snarast. Kunde inte sova igår på grund av att alla stod typ utanför min dörr och skränade. Men när det är jag som stör någon annan då jävlar blir det liv i luckan i bygget.. Det är framförallt Pete som jag skulle kunna sätta upp som en fågelskrämma som tillochmed skulle skrämma livet ur korparna vid Tower of London. Det finns fan ingen drygare människa, jag börjar allvarligt fundera på om det är något i hans hjärna som inte står rätt till.

Nu ska jag sluta gnälla och börja sminka mig istället, ska försöka att se mindre trött ut. Hur ska jag någonsin kunna imponeraa på jobbet med min bubbliga personlighet om jag hela tiden ska gå runt som en zoombie? Jag ska prova lägga mig vid 22 ikväll och räkna får tills jag slocknar. Någon som har tips på hur man lättare kan somna?


haha kan ni se vem som gömmer sig i bilden? ;) Angelica ditt freak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0