Go back where you come from

Jag hade inte tillräckligt med pengar på mitt Oyster card så jag fick inte åka med bussen, stoppade i £2 i biljettautomaten som tydligen inte fungerade, tog ut pengar, ingenstans att växla till mynt, ingenstans att ladda på mitt jävla oyster card (buss och tunnelbanekort för er som inte vet).. Ibland funderar jag på vad det är för jävla storstad jag bor i.. Tog en taxi hem, dyrt som satan men vad gör man, tur att jag är rik *host host*. Jag hade en jättetrevlig kväll, förfest med vin tillsammans med Linda och sedan nattklubben Tiger Tiger där vi mötte upp Saga, dansade och hade det riktigt trevligt. Men det finns vissa delar som kan förstöra hela intrycket av en hel kväll/natt. Dessa jävla äckliga killar som flirtar hela tiden. Jag saknar svenska killar, såna killar som inte ger en en andra blick trots att man ser gudomligt snygg ut. Jag vill inte höra något mer ohhh you are sexy eller oooo how are you eller ooo where are you going.. första veckan i London var det kul med all uppmärksamhet, nu har det blivit för mycket. Tro mig, livet i London är inte så glamoröst som ni kanske tror,, och när det kommer till trevliga och artiga britter så finns det nog inte många, inte i London iaf.. En kille fick dissen av mig och Saga, då sa han det värsta jag någonsin hört "Go back where you come from". Fy fan! Jag är inte direkt någon illegal invandrare i hans jävla land, jag är europe och har rätt att jobba och bo i ett annat europeiskt land, jag är flytande i hans jävla språk så vad är hans problem?! idiot.. Just nu är inte London på min sida,, mina fötter dunkar av smärta efter att letat taxi vid Piccadilly Circus, inte ens designer skor från Carveli by Kurt Geiger är bekväma att promenera i. Jag har på riktigt sagt att jag hatar London ikväll, det kommer ha gått över tills imorgon när jag har fått sova ut, tro mig jag ska sova länge...


Jag och Linda


Saga haha ;)


Because I am worth it :P


Linda

Gonatt London, hoppas du bjuder på något bättre imorgon, vaknar jag före 13 vet jag inte vad jag gör..

Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Vad fin du var till att borja med!



Sen forstar jag verkligen frustrationen... Det ar skitjobbigt att ga ut och inte bara fa ha kul utan att hela tiden bli uppraggad och sedan abused etc.



Dock kan jag trosta dig med att det oftast bara ar pa nattklubbar sa som TigerTiger (och de flesta andra LateNightLondon klubbar - ett stort foretag som ager massa nattklubbar)sant hander och det finns en massa klubbar som ar riktigt trevliga med. Men det vet du ju sakert redan :)



Ofta ar britterna som hanger pa dessa klubbar inte ens fran London utan en bit utanfor och till London aker de for att ha en 'big night' som aven brukar involvera mycket alkohol, mycket forvantningar och darav en ratt taskig attityd nar de far ett nej fran en riktig pingla som dig.



Sa, ge inte upp hoppet och ett annat tips ar att endast besoka nattklubber runt Leicester Square om man ar en lite storre grupp da man ar mer skyddad fran vilddjuren da.



Kram

2010-08-14 @ 10:25:44
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: cat

2010-08-14 @ 10:38:03
Postat av: cat

Hej,Angie! Tack for besoket, nu kikar jag tillbaks hos dig.

Urlackra oronhangen du har! :-)

2010-08-14 @ 10:39:46
URL: http://www.catscompilation.blogspot.com
Postat av: Linda - Rosa chica

Kolla gärna in i min blogg. Tipsar om billiga klänningar och kläder varje dag i min blogg. Dagens klänning kostar endast 114 kr, kolla in på min blogg hur den ser ut och vart du kan köpa den

Kram www.rosachica.blogg.se

2010-08-14 @ 11:29:14
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: Trees

Men vad var det för idiot som sa sådär!?!?! haha hade fått ganska mkt agg om jag var där. precis, flytande i hans modersspråk .. vilket han aldrig hade lyckats med om han flyttade till Sverige. Har tänkt på det ofta, att engelsmän ofta bara kan ett språk, deras eget :P booring!

2010-08-14 @ 15:31:30
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees

men var i lodnon bor du och vad gör du här?:)

2010-08-14 @ 15:31:47
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Linda

Fasen vad störigt då. Jag hade en ok resa hem, ett par gaykillar som satt och tjafsade med nån tjej bara. Och jag vaknade vid 15 idag. :S

2010-08-14 @ 16:53:39
URL: http://lyckoting.blogspot.com
Postat av: Anonym

bor du i london

2010-08-16 @ 00:18:28
URL: http://domoaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0