Girls night out!

GUD vad jag är sugen på viiiiin! Jag sitter här snygg som aldrig förr och är redo att gå till tunnelbanan. Ska möta upp Dominika vid Clapham North Station, vi ska gå och överraska Saga på hennes jobb =) Vi ska sitta och dricka vin medans Saga serverar gäste, mohaha. Alltså shit, jag är verkligen skitsnygg, men jag kan knappt röra ansiktet för jag har alldeles för mycket smink på mig. Det är inte ofta jag sminkar mig, brukar vanligtvis bara använda lite foundation och mascara, nu har jag avancerat med eyeliner, rouge och concealer höhö. Och ett lager läppglans förstås.


Ja alltså man ser visst inte så bra på denna bilden hur mycket smink jag har, men tro mig, i spegeln inne i badrummet ser jag nästan ut som en dragqueen. Mark har fan fortfarande inte hört av sig, nu är det säkert 32 timar sen. Mitt hjärta är tamefan helt obefintligt nu, det finns inte längre. Dumpar han mig så är det hans förlust, eller hur?

Ha en trevlig fredagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Vad snygg du ar!



Jag tycker du har gjort dig fortjant av att ga ut, ha kul och bara for ikvall strunta i sega killar som inter har vett att hora av sig.



Vad det innebar vet bara han, men du fortjanar att ha kul just nu sa strunta i honom for ett tag!



Ha en toppenkvall :)

2010-08-06 @ 23:04:00
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: Leia ♥

Ha en mysig lördag! :)

2010-08-07 @ 11:16:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0