För ett år sen

Jag är en sån som klagar över att åren går alldeles för fort och att man inte hinner med, men när jag kollar i arkivet i min gamla blogg så har jag hunnit med så otroligt mycket under ett år. Förra året vid den här tidpunkten var jag på solsemester i Turkiet med min fina vän Anna (som jag för övrigt saknar oerhört mycket), vi låg vid poolen och latade oss, var ute och seglade på havet, hoppade från klippor, drack och åt gott och hade det helt underbart!

För två år sen vid den här tidpunkten var jag hemma hos min pappa på lite sommarlov och tittade på OS, shit det känns som att det var igår. Så jo, lite skrämmande är det att åren går alldeles för fort. Och nu sitter jag här i mitt lilla rum i London som jag har längtat så mycket efter i fyra år. Jag har bra vänner, ett bra jobb för ett bra företag och jag har en garderob som ständigt växer.. eller nja okej, garderoben växer ju knappast men innehållet gör så ja det ser lite kaotiskt ut just nu så vet ni vad? Jag tror minsann jag ska vara duktig att städa lite. Jag borde övertala min roomies om att vi behöver en städerska.


Glassande i poolen i Turkiet


Segling på Medelhavet

Jag var tvungen att hålla hans hand annars hade jag aldrig vågat hoppa. Jag är sjukligt höjdrädd.

Det var förra sommaren det,, härliga tider.. Jag har inte ens tagit första doppet i år :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0