Dog Walker in action

Frisk luft var precis vad jag behövde en dag som denna. Jag har varit i Holland Park tillsammans med min gamla kollega Frederics fru, hmm det där lät lite komplicerat märkte jag nu. Jo så här är det, nästa helg ska jag sitta hundvakt åt deras två chiuauas då Frederic är i Sverige och hans fru åker hem till Spanien på lite semester. Så idag har jag alltså lärt känna hundarna och hans underbara fru. Varför är alla spanjorskor så vackra? Det finns fan ingen rättvisa i världen :P Jag längtar redan efter nästa helg, jag ska gå på promenader i Londons alla parker tillsammans med de små liven. Jag ska visa dom St James Park eftersom det är min favoritpark och efter en lång och utmattande dag ska vi gå hem och mysa i sängen. Höhö hoppas de inte kissar i sängen, det vore ju olyckligt minsann ;) De är så små så att jag skulle kunna stoppa dom i fickan om de skulle bli trötta på promenaden. Frederic, du behöver inte vara orolig, jag kommer vara den bästa hundvakten någonsin!


Jag kanske borde satsa på en karriär som dog walker? Eller färga håret rött? Rött hår skulle passa mitt eldiga temperament haha.

Jag blir så glad av era kommentarer, speciellt Stinas och Charlottas kommentarer om mina hjärnspöken, nu känns allt mycket bättre! Ni är så fina =)

Nu ska jag smälta laxpastan som jag åt för en timme sen som fortfarande ligger och jäser i magen för att sedan gå till gymmet och simma några längder.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa, joina oss andra redheads. ;)

Haha jag måste börja hänga med i din blogg mer, varje gång jag går in så är det 3-4 nya inlägg. :P

2010-08-22 @ 17:37:37
URL: http://lyckoting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0