Det sa klick

Piccadilly Circus där mötteeee jaaaag diiiiiig! lalala. Jag har ju glömt att berätta om Lördagen! Hur kunde jag glömma?! :O Det här med att träffa nya vänner kan vara en vild chansning, en liten risktagning faktiskt. Men för att utvidga sin vänskapskrets måste man ta risken, antingen slutar det med att du sitter och genomlider en hel kväll tillsammans med den potentiella vännen, ni vet en sån där kväll då man sitter och ler lite fånigt för artighetens skull samtidigt som man mentalt sitter på tunnelbanan hem och bara längtar efter att få krypa ner under täcket och hålla tummarna för att personen aldrig mer hör av sig. Jag hade mina aningar redan från början att jag skulle gilla Linda iochmed att hon också är förälskad i Christian Louboutin, men man vet ju aldrig liksom, hon kunde ju vara ett psycho som i smyg bär ballerinas från Gucci. Så var inte fallet nu.. Det sa klick! Så fort jag såg henne stannade hela Piccadilly Circus upp, jag svävade fram på små rosa moln (hade dock önskat att jag stapplade fram på ett par svarta pumps med röd sula), vi möttes i en omfamning, mitt hjärta slog volter, jag var fast. Haha men satan vad dramatisk jag är. Det jag ville säga var att jag kom oerhört bra överens med Linda. Vi började kvällen med två glas vitt på en pub på Carnaby Street för att sedan gå vidare till Oneills som Linda varmt rekommenderade. Jag älskar irländska pubar! Visst är det konstigt att ibland träffar man folk för första gången men det känns som att man känt varandra sen lågstadiet? Men visst är det underbart?


Varma Linda från Värmland! haha, där var jag snitsig va? ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha men vad söt du är. :D <3

Det var skitkul! Så bra att man kan hitta underbara människor även ute i världen! Vi ska äga sönder den här stan! ;D I våra Louboutins, såklart!

2010-08-09 @ 13:57:00
URL: http://lyckoting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0