Det blir en kväll vid Themsen

Solig dag! Har varit på en promenad i Gladstone Park och glidit runt lite och njutit av solen och värmen. Nu har jag taigt en välbehövlig dusch, vet knappt när jag duschade senast. Mark kommer om en stund och säger hej innan jag drar för att möta upp Saga, vi ska först strosa lite på Oxford Street för att sedan gå och sätta oss vid Themsen och käka glass. Visst låter det underbart? Jag måste bunkra upp med lite energi inför morgondagen + följa Stinas goda råd om frukt och redbull =)


Finn fem fel. Jag har full koll på vad produktplacering är,, det är väl när man placerar en produkt någonstans?


Italiensk glass får det nog fasen bli ikväll alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0