Det blev en eftermiddag i parken

Engelsk väder i all ära.. Kanske det bästa men kanske även det sämsta med det engelska vädret är att det kan skifta så fruktansvärt snabbt. I Sverige om man vaknar upp på morgonen och ser att det regnar, oftast vet man då att det kommer regna hela dagen. Men vädret i England kan verkligen spela en ett spratt. Jag gnällde tidigare över att himlen var grå som aldrig förr, tro mig det klarnade upp så det blev flera soltimmar för mig i parken. Så nu måste Loreal inte bara uppfinna en foundation med röda toner utan även en foundation med fräknar i. Man vill ju inte täcka över de fräscha sommarfräknarna! Något som också är bland det bästa med London är alla parker. Jag bor 5 min ifrån Bondesbury Park, lovely!








Sommaren är snart slut så det är bäst att passa på att njuta av solen så länge det går, jag har knappt hunnit varit ute något i solen, har haft fullt upp hela sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0