Brittiskt väder

Brittiskt väder, vad mer behöver jag säga? En klarblå himmerl kan förvandlas till en monlig himmel på bara några minuter. Mötte upp Anne vid Notting Hill gate, storshoppade picnic mat på Tescos, yummi yummi! När vi väl satt oss till rätta i Hyde Park visade det sig att det var tydligen inte så varmt ute som vi trodde. Jacka på var det som gällde. Satan det känns att hösten börjar närma sig. Vi gick till High Street Ken istället och shoppade, jag shoppade lite makeup och ett par röda högklackade skor med en söt liten rosett på, jag visar senare för nu ska jag ta mig 30 min powernap innan jag gör mig iordning för en girls night out.


Äntligen lite vatten som jag tjatat och längtat efter så länge. Jag och Anne i Hyde Park,, jaaa jag vet det är Kensington Garden men vafan parkerna sitter ju ihop så jag säger Hyde Park ändå :P

Kommentarer
Postat av: Julie

Sv: Tack:) då ska jag testa passet den här veckan, var förut lite tveksam men det lät väldigt kul när du berättade lite om det!

2010-08-29 @ 09:57:16
URL: http://raspberrylemon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0