Brent Cross shoppingcenter

Det blev flera timmars strosande på Brent Cross Shopping Center, jag föredrar shopping centers före Oxford Street, jag blir bara irriterad på turisterna. Bortsett från att jag såg en stor svart kvinna stå och kräkas i en papperskorg är jag nöjd med min dag. Jag försöker verkligen att hålla i mina pengar tills jag vet när jag får min första lön, jag vet ju inte om jag kommer få betalt samma månad eller månaden efter jag jobbat. Hoppas på samma månad, annars kan det bli knapert i sparkassan. Tyvärr så är det fruktansvärt svårt att hålla i pengar när man bor i en sån stor shoppingstad. Jag tror inte på att allt är så dyrt i London som alla säger, det finns bara lite fler frästelser att slänga pengarna på :P Speciellt nu när höstmodet kommit ut i butikerna. Det är så mycket roligare att köpa höst än sommarkläder, lite roligare att kombinera liksom. Hur spännande är det med ett linne, jeanskjol och flipflops? Inte speciellt spännande.. Londonborna har redan börjat klä sig i stora jackor, stövlar och halsdukar. Ge er för sjutton, det är ju knappast kallt ute, bara lite grått. På tal om grått så har jag förbjudit mig själv att köpa gråa och svarta kläder, de håller på att ta över i min garderob, sorgligt men sant..


För att få en lite bättre balans i garderoben köpte jag en gammelrosa klänning på H&M. Bilden gör dock inte färgen rätta eftersom den är mer rosa i verkligheten.


Detta otroligt snygga halsband hittade jag på River Island, det kommer bäras flitigt!


Passade på att fynda lite billiga smycken till vardags inne på New Look



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0