Bank Holiday Weekend

Friday I am in love!!!!! Jag välkomnar min första Bank Holiday weekend med ett restaurangbesök, Cosmopolitan och vin! Precis vad jag behövde efter en låååång jobbvecka. 3 dagars ledighet, jag är överlycklig! Frederic behövde ingen hundvakt längre så istället begav jag mig till Covent Garden där jag mötte upp Anne. Det var inte helt smärtfritt att ta sig dit under weekend rush hour kan jag lova er.. Tåget från jobbet var packat! Tycker inte också ni att kvinnor med högklackat borde räknas som gamla, handikappade och gravida för att på så sätt ha rätt till en sittplats? Det är fan en konst att kunn balansera på klackar samtidigt som folk står och knuffar på en. Tunnelbanan var värre än tåget. Jag tvingades att stå med en indisk penis gnuggandes mot min rumpa, jag höll fan på att kräkas! Ett av de värsta ögonblicken i mitt liv. Att indiern hade vrålbånge gjorde knappast saken bättre. Efter den lilla incidenten var jag självklart tvungen att dränka mina bekymmer i alkohol.


Min underbara vän Anne!


Underbara jag med en Cosmopolitan a la Sex and the City


Kvällens måltid, så jäkla gott!


Jag kan inte sluta flirta... Vår servitör för kvällen var irländare, jag älskar deras sexiga accent. När man bott i London ett tag känns det nästan lite exotiskt att höra en annan accent. Servitören gav oss dessert menyn, på menyn kunde man beställa Irish Cream.. Han frågade vad jag ville ha, jag svarade "I would like some Irish cream" haha. Jag bor i ett flirtingparadis så man måste ju passa på ;)

Nu ska jag klä av mig kläderna, lägga mig på sängen och vänta på att Mark ska ringa mig.

Kommentarer
Postat av: chidde

haha, tillat mig att skratta! turksvett har jag varit med om manga ganger, men indisk penis med vralbange pa tunnelbanan maste vara nat alldeles nytt :)



"Like" pa den!

2010-08-29 @ 04:28:58
URL: http://chidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0