Att dejta två

Nej fan nu kommer jag ihåg en annan del av min mardröm jag hade inatt.. Jag drömde att jag fick ett mail av Mark där han undrade om det var okej om han "bara" dejtade två samtidigt, det blir lite mer bubbelgum då skrev han. Undra vad han menar med bubbelgum? Eller rättare sagt, hur fan kan jag drömma om bubbelgum? Jag tror inte jag skulle tycka det var okej om Mark dejtade en annan samtidigt som mig.. Är det okej att dejta två samtidigt? Jag har dejtat två samtidigt, men då har jag visserligen inte varit särskilt intresserad av någon av dom så då räknas det väl knappast.. "Gulp", tänk om jag drömmer sanndrömmar?! Jag skulle gå under om jag fick reda på att han hade en annan samtidigt. Lita aldrig på karlar alltså.. Det spelar ingen roll hur många gånger Mark har sagt hur mycket han "fancy" mig, man får ju inte vara så lättlurad liksom. Nä men gud nu måste jag verkligen gå och simma och få ordning på min hjärna..


Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-08-06 @ 12:43:55
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Lollo

HAHA, du är knepig Angelica :) men ack så rolig. Följer din blogg så ofta jag hinner!

2010-08-06 @ 16:02:02
URL: http://lolous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0