Angelica Rövardotter

Angelica Karlsson
Result: Du är Ronja Rövardotter!
För det första: när såg du senast en dusch? Du stinker. Och du vet antagligen inte vad en borste är. Precis som Ronja älskar du naturen och har en egen stark vilja. Din familj är viktig och likaså din släkt. Om du inte redan har hittat din själsfrände, lär du göra det inom en snar framtid.
See more
3 minutes ago via Vilken av Astrid Lindgrens karaktärer är du? · · · Take this

Ibland när jag inte har något att göra, vilket inte är så ofta så gör jag en eller annan quiz på facebook. Tyckte denna var lite rolig då det är sant,, jag behöver verkligen en dusch, en grovrengöring. Har nyss kommit hem från ett Body Condition pass på gymmet så jag ligger i sängen med mina svettiga träningskläder, fräscht va? Men stinker vetafan om jag gör, jag är ingen stinkbomb,, hmm det skulle väl va fötterna isf.. Jag älskar naturen fast jag hatar småkryp som finns i naturen, jag är rädd för skogar för jag är rädd för vildsvin och älgar.. Jag älskar Londons parker, det är väl natur? Jag har en otroligt stark vilja, jag ger aldrig upp! Klart att min familj är viktig! Vi hörs dock alldeles för sällan. Jag tror fan jag har hittat min själsfrände, jag hittade ju Anne, vi har samma livsfilosofi. Lev varje dag som om den vore den sista, förbli evig singel, skaffa inga barn, sträva efter att tjäna så mycket pengar som möjligt, spendera dina pengar på kläder och resor.. Vi tycker lika om så mycket så det nästan är skrämmande =)

Shit jag ska ju börja lägga mig vid 22, kl är fan alldeles för mycket nu! GONATT mina små rumpnissar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0