After swim

Helt fantastiskt skönt med en simtur, nu rapar jag klor blandat med gårdagens vinfylla, visst låter det underbart? Jag kunde tyvärr bara simma 30 min för sen stängde de poolen, det kunde de väl sagt innan jag hoppade i? Amatörer.. Men jag är inte bitter! Min kära flatmate Peter dunkar musik på andra sidan väggen, någon polsk skitmusik men jag låter honom hållas för jag hatar att vara en gnällspik. Såg att Anne hade lagt upp bilder på facebook från igår så nu kan jag ju passa på att bjuda på lite bilder :)





Anne, Jennifer och jag! Tyskland, Kina och Sverige rockar rumpor på dansgolvet lalalala

Jag såg att jag har en läsare från Wien, vem är du? Jag älskar Österrike!
I saw that I have a reader from Vienna, who are you? I love Austria!
Ich habe gesehen das ich eine Leser aus Wien haben, wo sind Sie? Ich liebe Österreich =)

Jag måste väl få veta vilka alla mina läsare är ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

ha ha jag är faktiskt svensk men bor i Wien ;-) har själv bott i London för lääääänge sen och brukar åka dit ett par ggr om året för att shoppa...hittade din blogg via Stina's och gillar den starkt (båda två, såklart!), du har fått mej att skratta flera ggr på jobbet :-)

2010-08-23 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0