Jag borde skämmas....

Skämmes tamefan Angelica... Jag får klagomail från trogna gamla läsare om att jag åtminstone kunde ha vett till att skriva att jag lagt ner bloggen.. vilket jag inte har, jag har bara tagit ett otrooooligt låååååångt uppehåll över sommaren. Men nu kära vänner tror jag minsann att bloggsuget är tillbaka (hoppa inte alltför högt nu). Det har varit en regning sommar här i London, den enda solen fick jag när jag var i Sverige, den solbrännan är ju borta för längesen nu men jag är inte bitter... Hösten har smygit sig fram här i London, jag älskar hösten, krispigt, soligt, kallt och färgglatt, kan det bli mycket bättre?

Jag tänkte kila iväg till gymmet nu och boxas lite men nu vet ni att jag lever och inte mycket har förändrats i mitt liv, jobbar fortfarande med TV, tränar, dricker vin och bla bla bla.. En liten förändring har dock skett! Jag flyttade till Muswell Hill för tre veckor sen. Kan man annat än att älska norra London? Jag kan se heeeeelaaaa vägen till Canary Wharf från mitt sovrumsfönster. Jag uppgraderar mitt liv steg för steg, nästa gång jag flyttar blir det nog tametusan Hampstead, fast det kommer nog dröja länge.. Jag delar ett hus tillsammans med en ungersk tjej, en italiensk tjej och en grekisk gud. Igår satt jag och Susie (den ungerska tjejen) i våran lounge och drack vin och pratade relationer och tyska killar. Somliga tycker att fransmän är heta medans vi vanliga dödliga människor sätter tyskar högst upp på listan..

Gymmet var det ja! Smell u later alligators!


Förra helgen var jag och Camilla i Brighton på kort weekend, bästa helgen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0