Jag kan visst laga mat....


Ni som inte tror att jag är en mästerkock, ni har fel för titta här! Bara för att jag känner mig så otroligt snäll idag så bjuder jag på receptet.
1. Skiva en massa färska champinjoner, gärna en halv förpackning för alla vet väl hur mycket champinjoner krymper, de är som penisar i kallt vatten.
2. Stek champinjonerna och salta efter behag.
3. Tag en avokado och dela den på mitten, skiva upp halva och lägg på tallriken.
4. Sist men inte minst så öppnar du en förpackning gravad lax. Även här tar du halva förpackningen, man kan aldrig få för mycket lax!

Det där var väl inte så svårt?
Smaklig måltid!

Kommentarer
Postat av: chidde

ser ut som en kulinarisk upplevelse det dar! sag mig, nar hade du tankt komma forbi pa lite cocktails? kom med stina, jag har tjatat pa henne sen 1800-talet fros ihjal men det blir aldrig nagra barn gjorda

2011-12-10 @ 04:32:26
URL: http://chidde.blogg.se/
Postat av: Marie

Tycker det var rena mäster maten jag, hade dock tagit en hel förpackning champinjoner bara för att kan och det är så otroligt gott;-) jobbar ihop med din faster fått höra en hel del om dig du verkar vara lite som mig ut i världen och fixa:-) LOndon är ju underbart har med bott i England men en timma från London, flyttar till Turkiet i maj det är nästa stopp:-) hoppas du får en trevlig helg:-) kolla gärna in min blogg:-) /Marie

2012-03-02 @ 13:57:23
URL: http://heartishome.blogg.se/
Postat av: Marie

Moster menar jag haha (Anette)

2012-03-02 @ 14:05:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Oscar!

vad hände med dig? vill se mer av dina tankar och dina wunderbara tuttar! fortsätt med bloggen!

2012-04-01 @ 02:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0