Påminnelse till mig själv

Mitt minne kan vara gott men kort ibland så för att jag inte skulle glömma bort att jag skulle till kontoret idag och göra lite söndagsjobb så skrev jag mig mig själv en liten påminnelse och la på golvet framför dörren tillsammans med mitt passerkort innan jag gick ut för svinga mina lurviga. Det kan ju vara lätt hänt att jag skulle glömma bort att jag hade jobb att göra idag iochmed att det bara händer once in a bluemoon så att säga..


Trots påminnelselapp vaknade jag upp i panik i morse, hjälp jag har försovit mig! Med ett snabbt ryck reste jag på mitt dunkande vinhuvud och upptäckte till min stora fasa att det var ovanligt ljust i mitt rum, fan fan fan sa jag för mig själv samtidigt som jag famlar runt efter min mobil och funderar över hur mycket en taxi till jobbet skulle kosta, en förmögenhet förmodligen.. MEN vet ni vad? I min storstädning igår ingick tvättning av gardiner,, tro som fan att det är ljusare än normalt på rummet när det inte hänger några gardiner framför fönstren.. Hittar mobilen och upptäcker till min stora lättnad att jag vaknat en kvart innan jag satt mitt alarm. Thank God!

Sitter på kontoret nu, jag har inte försovit mig, jag behövde inte stressa, huvudvärken har jag botat med fruktsmoothie och en kopp te, denna dagen kan inte gå fel...

Gårdagen var intressant.. uppdaterar om det sen ;)

Tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0