Norra london i mitt hjärta

Kan man annat än att älska norra London? Detta är vad jag får 5 minuters promenad från mitt hus i muswell hill, jag kan skatta mig lycklig minsann. Jag var tvungen att åka hem från jobbet idag runt lunch för jag trodde jag skulle kräkas över mitt tangentbord. Jag har mått illa i tre dagar nu, hoppas det är ett virus som lämnar min kropp snarast möjligt för på onsdag ska jag ge mig på ett nytt försök med att se twilight utan att behöva lämna bion efter 5 min på grund av upprörd mage. Veckans babe offrar sig att gå och se den med mig, sweet ;) Nu ska jag resa på mig från parkbanken där jag har tagit mig en bloggpaus! Frisk luft var precis vad jag behövde efter att legat i sängen och tittat på Anne franks dagbok, jag grät som ett barn..

Kommentarer
Postat av: Liza

Coolt! Ja har oxå bott i muswell Hill :) lansdowne road vid Alexandra park :)) mvh Liza

2012-10-09 @ 23:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0