Åh vad har jag gjort?!

Vad har jag gjort för att förtjäna detta?! Jag hade verkligen sett fram emot att se Twilight ikväll tillsammans med Anne.. Efter en italiensk måltid på High Street Kensington tog vi bussen mot Marble Arch,, eller två hållplatser kom vi innan jag började må illa och var tvungen att hoppa av bussen. Lite frisk luft piggade upp mig och vi bestämde oss för att gå till Marble Arch. Kom in på bion, sög i mig en calippo och drack vatten, koncentrerade mig på att inte kräkas rakt ut, genomled reklam och trailers, sprang fram och tillbaka till toaletten och irriterade folk, såg 5 minuter av filmen.. Jag klarade fan inte mer, var tvungen att lämna biosalongon och åka hem, så dåligt mådde jag :( Hoppade av och på bussar, klarade inte att ta tuben ifall att magen skulle vändas ut och in.. Nu är jag äntligen hemma. Jag tycker synd om mig själv. Jag har öppnat upp julmusten, inte ens det får mig att må bättre, FAN. Det enda positiva är att jag inte betalade för biobiljetten då jag hade samlat ihop poäng på mitt Odeon kort som räckte till en gratis biljett, ett litet ljus i mörkret..


Stackars mig...


Jag som ville se Edward...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0