Vatten för elefanter

Bloggandet blir lidande, jag läser en sinnesbra bok, water for elephants. Jag kan inte sluta läsa! Jag vet redan nu trots att jag knappt är halvvägs att jag kommer gråta på slutet.. på söndag ska jag se filmen på bio så jag måste läsa ut den tills dess. Den är läsvärd så läs den! Gudarna ska veta att min kropp lever, träningsvärken från tisdagens Thai box är värre idag än igår. Jag hade vilodag igår, jag vårt bjuden på middag och rose hemma hos en kollega. Jag busade med hennes lilla pojk som jag eventuellt ska barnvakta på lördag :) Nu goda vänner ska jag fortsätta min tagresa med att läsa i min kära bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0