Våt som niagrafallet

Jag drar en djup suck där jag ligger i min säng våt som en ängsmark, eller kanske snarare blöt som en gädda som simmat på alldeles för djupt vatten. Jag är nyss hemkommen från en afterwork med mina två favoritkollegor, mina enda vänner på jobbet typ höhö. Jag hade en otroligt trevlig kväll! Det behövdes verkligen efter en tämligen psykiskt jobbig dag. En bra grej är nog ändå min kära P60, prisa gud här kommer skatteåterbäringen. Var inne hods HR och fick förklarat för mig hur det fungerar med återbetalning av skatten, jag har betalat alldeles för mycket i skatt, flera hundra pund.. De kommer åka rakt in på mitt sparkonto =) Jag hoppas ni alla haft en lika trevlig kväll som mig! Imorgon är det lördag, jag ska läsa Water for elephants hela dagen och bara slappa =)


Jag drar en tung suck efter springturen från tuben i regnet hem. Titta vilket snyggt blåmärke jag har från thai boxningen! Jaaaa jag har tamefan fortfarande spår efter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0