Sveriges Nationaldag

Du gamla du fria du fjällhöga nord, här sitter jag i min säng i en annan del på vår jord. Kom in på kontoret i morse 30 minuter för sent och möttes av blå och gula ballonger som prydde mit skrivbord, vackert. Jag måste ha varit otroligt trött eller tankspridd i morse, jag hann med det tidiga tåget och såg fram emot att få sitta i lugn och ro på jobbet och äta frukost men istället för att hoppa av så fortsatte jag ett tag till, jaaaa jag glömde att hoppa av. Så typiskt mig! Det var bara att sätta sig på tåget tillbaka igen.. Det blev ingen frukost för mig,, eller joo frukost blev det men ingen gröt. Jag tillsammans med alla andra svenskar på mitt jobb firade nationaldagen med svenska delikatesser :P Kanelbullar, ballerina, kärleksmums, jordgubbstårta m.m.. Underbart med sockerkick på morgonkvisten höhö. Dagen har varit lugn, det märks att det är sommar, kanske inte på vädret här i England men i Sverige antar jag att ni har toppenväder, ser ni inte på TV på sommaren eller?! Jag får ju inget att göra =(

Kvällen spenderades i vanlig ordning på gymmet, det blev 15 min löpning som uppvärming innan body pumpen som vart otroligt skön idag. Nu ska jag borsta tänder och ta av mig kläderna =)

Jaaa jag vill leva, jag vill dööö i Looooondooon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0