London midlands

Oj det känns som att jag ska på en riktig söndagsutflykt, jag sitter på ett London midland tåg som strax avgår från euston. Jag har en varm kopp te i min vänstra hand som jag köpt hos den flirtiga italienaren i coffee shoppen bredvid archway station som ständigt frågar efter mitt nummer, dock utan framgång. Tågresan mot mitt utflyktsmål tar bara 15 minuter, jag ska till harrow där jag ska träffa min danska vän rikke som jag träffar alldeles för sällan. Jag har plöjt igenom alla 409 sidor i water for elephants under veckan som gått, planen var att se filmen idag men tyvärr visas den inte på vue i harrow så det blir pirates of the carribean i 3D istället vilket jag verkligen inte har någonting emot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0