Ge mig sommar!

Det skulle lika väl kunna vara april, eller varför inte november? Ja så dystert är vädret. Jag bor i fel land för sol, sommar och bad :S Jag får vara blekast i kvarteret i år också :P Jag vart sugen på Red Bull efter kvällen zumba pass så jag köpte en.. kanske inte det klokaste innan läggdags.. Nåväl, jag kanske kan plöja igenom ett kapitel i Water for elephants. Jag har FORTFARANDE träningsvärk från thai boxningen, jag kunde knappt rulla på höfterna på zumban. När tusen ska värken försvinna?! Jag rör mig som en gammal tant med rostig rulator.

Är inte denna outfiten söt och somrig så säg?! Synd bara att den inte passade in så värst bra på dagens väder.. Imorgon blir det gummistövlar och jeans.


Kommentarer
Postat av: chidde

oh yes, mindthelondoner!! valkommen tillbaka efter bloggtorkan :P



var inte orolig for redbullen, den gor bara gott efter ett traningspass

2011-06-10 @ 04:08:14
URL: http://chidde.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ohja, du var verkligen supersöt i det där! :D

2011-06-10 @ 17:13:03
URL: http://haanabanaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0